AD (728x60)

Slider Section

Submenu Section

30/05/2011

Acordo da Asemblea local do BNG de Carnota de 28/05/11

Dando cumprimento ao acordado polo conxunto da Asemblea Local do BNG de Carnota o pasado sábado 28 de maio, difundimos para o coñecemento de toda a veciñanza o documento que recolle a postura do BNG de Carnota a respecto do actual panorama político post-electoral no noso concello, despois de telo posto en coñecemento dos responsábeis do PSOE no día de onte.

ACORDO DA ASEMBLEA LOCAL DO BNG DE CARNOTA

Reunido o conxunto da militancia do BNG de Carnota en Asemblea Local, organismo convocado en tempo e forma e plenamente lexitimado para adoptar o seguinte acordo, pola unanimidade dos asistentes acordamos:
  1. Nas Eleccións Municipais do 22 de maio de 2011 o pobo de Carnota decantouse clara e maioritariamente por un cambio de goberno no Concello de Carnota.
  2. Os candidatos á alcaldía do BNG e do PSOE manifestaron en público e en privado o compromiso de, no caso de non se producir unha maioría absoluta, outorgar o seu voto na sesión de investidura aos candidatos da lista que, entre elas, obtivera máis votos.
  3. En función da representatividade obtida ese cambio de goberno debe ser liderado polo BNG, con Ramón Noceda Caamaño como alcalde de Carnota.
  4. Instamos ao PSOE de Carnota a cumprir a palabra dada aos veciños dando o seu apoio ao BNG na sesión de investidura da Corporación Municipal de Carnota.
  5. A Asemblea local do BNG de Carnota designa e faculta a Ramón Noceda Caamaño, Mª Mercedes Díaz Mayán e Mario Maceiras Saborido para trasladar este acordo aos interesados.
  6. Como mostra de transparencia, este documento porase en coñecemento de toda a veciñanza mediante nota de prensa e na páxina web do BNG, unha vez sexa aprobado.
Ante a aprobación por unanimidade pola Asemblea local do BNG de Carnota, asino dando fe en Carnota a 28 de maio de 2011, sendo as 19:00 horas.

Belén Campos Díaz
Responsábel local
BNG de Carnota
Etiquetas: , , , ,

Hai 188 opinións.

  1. SI SEÑOR
    Por fin alguén con palabra.

    ResponderExcluir
  2. Supoño que clarexado a obriga "moral" do PSOE de apoiar a alcaldía para a forza "progresista" mais votada, os termos dun hipotético acordo para que o PSOE comparta o goberno municipal, realice un apoio dende fora, ou permaneza dempois na oposición, será algo a negociar entre o BNG e o PSOE...

    ResponderExcluir
  3. sodes pateticos,,,ojala campitos non vos dea ese apoio que vos lle pedides,,,,campos alcalde,, por tanta festa que fixestes en carnota de que erasdes os campeons..como militante do psoe que son o meu voto sera para que campos sea alcalde, si non que se comboquen outra vez eleccions,,,sodes mui listiños pero esta vez vaivos sair mal,,ou eso espero¡¡¡

    ResponderExcluir
  4. Nunca se viu neste Concello unha forma de traballar e facer politica tan honesta,limpa e progresista.Ojala que o camiño a seguir sea este e non outras cousas que se teñen visto estes ultimos catro anos.Toda a sorte do mundo para o Bng de Carnota.

    ResponderExcluir
  5. Estou mui orgulloso de lle votar o Bng(nunca lle votara).Si este vai ser o camiño a seguir o meu voto teredelo sempre,muita xente pensa igual que min.

    ResponderExcluir
  6. O/a do comentario 3 non e militante do Psoe eo do Pp,sabeo calquera.Os militantes do Psoe non lle chaman Campitos a Suso Campos eso chamanllo os do Pp.

    ResponderExcluir
  7. comentario 6 dasme a riasa jajjajajjaja, haber queb vos vai mandar os cartos pa facer todo que prometestes, de donde os ides sacar?,por que deixastes na anterior lexislatura 4 millons de euro de deuda,, asta ahora oubo para pajar,, pero a partir de aqui dudo que chejedes os 4 meses sin dar suspension de pajo os empleados do axuntamento,,, como facedes sempre diredes que esta arruinado o axuntamento,,, ese discurso xa aburre,,, os de san madede non saben nin o que queren,,todo que se fixo nesta lexislatura e vai e pajanllo desta maneira,, haber ahora que ides facer vos por que non vos van mandar nin un peso

    ResponderExcluir
  8. O autor/a do comentario 7 pedirialle que tomase unha tila que parece que se lle ve un pouco nervioso/a. Que recupere o ánimo que xa pasou unha semana e xa vai sendo hora de dixerir o mal trago. Pero a miña pregunta é, cómo non foi capaz este bó xestor chamado Pepe de Portela de resolver o problema da débeda do Concello? Veña hai que animarse que tan soio faltan 4 aniños menos unha semán para que volvas a ter outro disgusto. Si non superas o trance eu suxiroche que pases polo diván e te soltes cun profesional da cabesiña que che explicará como proceder neste caso. Animo, que a marea azul inunda Car... ui perdón que aquí quedouse en marea morta.

    ResponderExcluir
  9. non tendes verjonsa banda de chapusas politicos corruptos que si cobradrades 20 euros polo carallo ibades andar asi as peleas como andades...

    ResponderExcluir
  10. Jalo Jaitan.31/05/2011, 08:09

    A quen vai dirixido o comentario 9??,os do Pp supoño,que son os que mais teñen que perder,Moncho co soldo que se puxo para si mismo no caso de que sea alcalde non e para botar muitos cohetes.O que ten que estar chorando a lajrima viva e o ex alcalde,¡a ese si que se acabou a jaliña dos ovos de ouro!.

    ResponderExcluir
  11. Comentario numero sete,os de San Mamede ¿a quen lle temos que pajar que?.O que "fixo tanto por nos" xa vai ben pajo oh...¡vai ben pajo de carallo!...

    ResponderExcluir
  12. comentario numero 10,, eu vin una nomina de oreiro, e non son 7 mil euro como dicides,,etsba cobrando o que cobraba de maestro no pindo...e si non e asi demostradeo que de momento non demostrastes nada por que e indemostrable.
    ADEMAI CANDO ENTROU DE ALCALDE ESTUBO 3 MESES TRABALLANDO NO COLEXIO DE LAMAS DE CASTELO POR QUE NON DEIXASTES NIN UN PESO CANDO ESTUBESTES VOS.
    xa dixen antes, non tardades 4 meses en dar suspension de pajos, si non ber por ber

    ResponderExcluir
  13. http://www.bng-carnota.org/2009/04/o-alcalde-sumase-ao-saqueo-do-concello.html

    ResponderExcluir
  14. Comentario número 12 si lees a nómina de oreiro tan ben como escribes si cadra non a entendestes. Ou explicoucha él?
    Mexan por nós e desemos que chove.

    ResponderExcluir
  15. eu nn sei como ainda ai xente que defende o goberno destes 4 anos!supoño q eses q tanto o defenden fui porq tamen estiveron chupando do bote!! desexolle muita sorte a Moncho,para que poda quitar a carnota a diante!!SORTE E MUITO ANIMO

    ResponderExcluir
  16. como xa me elimináchedes unha vez o comentario (que debía de ir polo número 10 ou 11) repito o dito:
    a ver se pactades dunha vez!
    a ver se lle concededes a suso todo aquelo que din que piden:
    - a alcaldía
    - dúas dedicacións exclusivas
    - un traballo para cada unha das súas fillas (e por certo, a ver se despedides a todos eses familiares do alcalde en funcións que están ocupando tantos postos en carnota: fillos, primos, tíos, sobriños e demáis allegados!! carnota, de sempre, estivo copada polo clan oreiro! nin jesús gil!!!

    e a ver se a partir de agora celebrades todo igual que o comenzáchedes a facer o día 22 e fai dúas noites: IR COS COCHES A PITAR DIANTE DAS CASAS DAQUELES DOS QUE VOS QUEREDES MOFAR (iso tamén acostumaba a facelo pepe de vez en cando!!!!)

    menos mal que carnota retoma a súa época dorada! canto me tardaban estes tempos!

    ResponderExcluir
  17. Comentario numero 13,es un/a analfabeto/a,non están impartindo clases de alfabetización no Concello estos días,¡e que das peniña...!.¿cantos libros leestes na túa vida oh?.Nunca e tarde para empezar a leer...

    ResponderExcluir
  18. Pois ós do Pp disque tiñan fuejos e todo,por Carnota din que tiñan unha traca,bueno que a cedan para a festa dos Remedios Vellos ¡todo queda en casa!

    ResponderExcluir
  19. os do pp disque tiñan fuejos. Foron o partido máis votado (hai que ver a xente de carnota que é ben parva! cánta xente que lles vota!). E aínda así, non botaron os fuejos. Rejaláronllos ós do bloque, que tiraron dous petardiños e puxéronse ao volante a facer ruido cos pitos no pindo e na capelán. Ay que xeito máis enxebre de celebralas cousas...

    ResponderExcluir
  20. Chispun Papa Nelo.31/05/2011, 13:26

    Todo o que decides que pide Campos non o pediu Campos,ofreceronllo Marisol e Brea(tambien llamado o Prezidente)na reunión do Ezaro,faltoulle baixarse as calzas ós dous(Marizol e o Prezidente).¿Porque sera...?.

    ResponderExcluir
  21. marisol e brea ofrecéndolle a campos:
    - a alcaldía
    - dúas dedicacións exclusivas
    - dous traballiños

    non me fagas rir!
    pero seguides a pensar que a xente é parva???

    ResponderExcluir
  22. Os do Pp e certo que son partido máis botado,xa e cuarta vez na historia recente do Concello que o Psoe e o Bng o botan do goberno de Carnota,en eso teñen o record.Pero para Oreiro esta fui a definitiva¡non pode mais,chegou o límite,a sua sobervia non lle permite levar máis paus nas urnas.ARTICULO NO PAIS:O Pp DE CARNOTA FUI O UNICO EN TODA ESPAÑA EN PERDER A MALLORIA ABSOLUTA DESPOIS DE LEVAR CATRO ANOS GOBERNANDO EN MALLORIA...¡PITOS... FUEJOS... E TRACA...CAGONDIOS...!

    ResponderExcluir
  23. Besitos mua mua.31/05/2011, 13:48

    ¡Non oh...Brea e mais Marisol reunironse con Suso Campos e co Moma para darlle a noravoa...¡E cadanseu bico!...¡Non te jode!...

    ResponderExcluir
  24. ayyy! que non quería cabrearche chico!!

    ResponderExcluir
  25. Supoño que a cuñada que esta na nova guardería de Portocubelo(o cortello como lle chamou Oreiro en varias ocasións)será a primeira da lista.Todo se andara.

    ResponderExcluir
  26. ¡CHICO O CHICA!¡QUE MAIS DA!

    ResponderExcluir
  27. Pepera porque eres unha pepera e encima casi non salistes da cuncha seguro, prejuntalle ben o teu partido o que ofreceron e mais o que non porque algo engañada che teñen, por si che vale de informasión pouco mais e lle rejalan a flota toda de ford que teñen agensiada a mayoria dos concejalitos do PP, por o que se di por ahi está mui interesado en darlle a alcaldia a Campitos o PP, a saber porque cheira a can esa rejalia, e sejundo deberiades de ter mais educasión para falar das fillas de ninguen, por si no sabedes a filla pequena está estudiando asique muito traballiño non querra que lle dean, que xente!! Lavade a boca e sobre todo pedidelle o axuntamento que vos den clases de modales que sejuro que se pajan ben, igual que as de palillar!

    ResponderExcluir
  28. Bueno... xa me parecía raro que os de sempre estivérades tan caladiños.... pero non vos fagades pasar polo psoe que dades risa. Supoño que sodes os mesmos que andades dicindo que Campos se vendíu e que andades metendo cizaña entre o Bloke e o Psoe. Perdéstes,aceptádeo e deixádenos en paz, que xa estamos mui fartos de insultos,ameazas e soberbia.... Oreiro que se retire ,que xa é hora .... e nós para adiante!!!!!

    ResponderExcluir
  29. Como estan ustedeeees...Bieeeen...31/05/2011, 15:27

    ¡HOLA DON PEPITO,HOLA DON JOSE,DEJO"USTE" LA ALCALDIA "ENTOAVIA"NO LA DEJE!¡VAYA"USTE" EMPACACANDO NO LE QUEDA MAS QUE "HASE"!¡ADIOS DON PEPITO ADIOS DON JOSE!...

    ResponderExcluir
  30. campos non se vende! nin ao pp nin ao bng.
    campos é un home de principios que quere o mellor para o pueblo (igual que moncho e igual que pepe). dios non colla confesados...

    ResponderExcluir
  31. Que ridículo máis espantoso de "tengo una carta para usted" , vaia proposta lle facedes a quen vos pode dar de comer, vaia chiste de carta, si eso é todo o que ofrecedes,ides claros! eu non sei o que pensou Ramón Noceda cando fixo o seu programa e levou tan so unha dedicación, ter a maioría absoluta e que o PSOE lle sobraba no ayuntamiento. Firmado: Belén Campos, supoño que lle entregou a carta a Jesús Campos na casa que teñen en común! Da peniña a política municipal!

    ResponderExcluir
  32. JAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAAJAJAJAJ AJJ AJ AJA JAJAJ JAJAJAJAJAJ AJJ AJ AJA AAA

    ResponderExcluir
  33. Os do Pp podedes falar dos outros candidatos si...Vos levades na vosa lista o number three que e o home mais versatil de toda a comarca...Fui do Bng,Independiente,do Pp e ahora si Suso e Moma o apuran un pouco faise militante do Psoe...¡ARNAJADO SEA EL DEMONIO!¡E HABERA QUE MIRAR SE TEN O AIRE!¡PINEIRIÑA PINEIRON DIME SI MANUEL SANTIAGO TEN O AIRE OU NON,SE O TEN VIRALLE A CARA E SE NON VIRALLE A ESPALDA...!Mañan daremos os resultados da sesion.

    ResponderExcluir
  34. O comentario 32:¿Saliuche a flema ou?Vaste esjanar.

    ResponderExcluir
  35. jajajaa está ben o comentario 31, estarán ahora no salón da casa mandandose cartiñas, belen: dame a alcaldía meu irmán para o Roxo oh, Campos: pero eso temolo que negociar, Belen: non oh que o roxo querea para el so, Campos: pois vou xunta o pp, belen:vai e chivome por ahi, dijollo a mamá! ai dios mio en todas as casas se cuecen fabas...Campitos como lle des a alcaldía a eses impresentables con esa carta que é unha falta de respeto terrible,, es parvo

    ResponderExcluir
  36. Falta de respeto é reunirse 3 veces co PP antes que co Bloque, pero que se vaian buscando acobillo no pp sequen que nas prosimas nin 2 nin 1, para min acabaron.

    ResponderExcluir
  37. O PSOE pediu o voto para botar o PP, chorou polas portas por unha OPORTUNIDADE de ganar... mira ti para que querioa ganar, para estar Campitos dous dias despois cortando o pastel ca peperada toda... DAME ASCO e como non se desmarquen rapido o resto do PSOE tamen. Manda carallo, o final si era verdad que en Carnota solo hai duas opcions: BNG ou o resto.

    ResponderExcluir
  38. A VER SE O PSOE TOMA EJEMPLO DO BNG E PUBLICA NA WEB O QUE TRATARON NO BAR DO ÉZARO SUSO, MOMA, MARISOL E BREA. A VER SE TEÑEN COLLONS.

    ResponderExcluir
  39. Xan Ninguén31/05/2011, 16:51

    Se se da un pacto pp-psoe sería o fraude electoral máis grande de Carnota, non só por enganar ó bng e ós seus votantes: os votantes do pp non lle deron os votos a brea e a marisol para por a suso campos de alcalde, e os do psoe non lle deron os seus votos a suso e a moma para gobernar co pp.
    Só aquela xente que ten algún INTERÉS PARTICULAR se atreve a defender ese pacto, así que SAQUÉMONOS AS CARETAS XA!!!

    ResponderExcluir
  40. Chego un tanto tarde pero a verdade e que estiven atarefado e non me puiden enterar moi ben de como se ían dando os avances a hora de formar un novo goberno. Polo que se lee no comunicado, polo que se oe, polo que se lee nos diversos comentarios e polo que se dixo e redixo e polo que é normal; o PSOE debería de cederlle os votos ao BNG e facer un goberno conxunto.Repasemos a ampaña eleitoral. A do BNG estaba baseada nun proxecto elaborado, definido, que abarca diversas areas, e todas e cada unha delas baixo un progrma xeral de acción. o BNG centrou a súa camapaña no que facer, nos seus proxectos e no seu programa. O PSOE por outra banda basou a camapaña na "descalificación", no soldo de PP Oreiro, nas Taxas, nos quilometraxes, nas asesoras, nas gasolinas e gasolineras, nas contratacións de empresas foráneas, algo que é preciso denunciar e mostrar aos veciños, pero que foi a bandeira guía de toda a campaña eleitoral, salvo a última semana na que se elaborou un programa de 10 follas cunha multitude de proxectos e infraestructuras, entre os que se contaba unha piscina.
    Resumida a campaña de ámbos os dous partidos, está claro que non queda outra opción para o PSOE que xuntarse ao bng. pactar co PP sería rirse dos veciños, un signo de hipocresía, de desfachatez e de interés individual e non de ben colectivo.Espero que todo o que se está a dicir de pactos entre PP e PSOE non sexa máis que un MAL CHISTE, os votantes xa manifestamos que queremos unha alternativa que non veña agora o PSOE incumplindo a súa parte do pacto e utilice de escusa que o único malo era OREIRO e que sen oreiro o resto son todos moi bos e moi guapos. NON O PODEMOS PERMITIR. O día 11 todos estaremos pendentes e se o psoe pacta co pp, todos vamos a falar. Agardemos que os sucesos vaían indo polo cauce que deben ir. Un socialista que traizoa, mente, e so se preocupa polo seu ben e non polos votos que ten detrás non é un socialista.

    ResponderExcluir
  41. ESTOU TOTALMENTE DE ACORDO CO COMENTARIO 39. SERÍA UNHA VERGOÑA E NON O DEBEMOS PERMITIR.

    ResponderExcluir
  42. ¡O DIA,SABADO 11 DE XUÑO TODOS E TODAS NO SALON DE PLENOS DO CONCELLO!¡TEMOS QUE ENCHELO!¡E DISPOIS A BAILARRRRR O LUARRRRR DA TELEVISION DE GALICIA!.

    ResponderExcluir
  43. Os que votamos a Campos fui para que sexa o noso alcalde, non para que lle regalase os nosos votos a naide, e o que pretende o BNG é que Campos lle regale os nosos votos e eso deixaríao cara os seus votantes mal. E campos, se lees esto que non che coaccionen nin dun lado nin de outro, ti pensa na xente que che voutou A TI e ó teu partido e por tanto pensa so no que che digan esas personas, non as amenazas de bloqueros nin peperos, eses non confiaron nin confiarán en ti por moito que intenten poñerche en apuros.

    ResponderExcluir
  44. Un axuisado.31/05/2011, 17:23

    Campos alcalde,sin pactar con ninguen??.Cos seus seisentos e pico de votos??.Cos seus dous concellais frente os nove das outras duas formacions??.¡El mundo al reves señores...el mundo al reves...!

    ResponderExcluir
  45. 43: ti votates a Campos para ser alcalde co pp? Xa, vale.
    E o do regalo é unha mentira bonita: había un pacto verbal, de palabra, e o bng íao cumplir. Así que, se para ti ter palabra é dar regalos quédame pouco que dicirche

    ResponderExcluir
  46. ESTOU DE ACORDO CO COMENTRIO 43 campos pensa nos que che votamos e no que nos queremos. Como socialista eu quero que pacte co BNG e non co PP. Pactar co pp para min como votnate socialista sería una vergonza, unha traizón despois de todo o que se fixo en Carnota. Sería unha hipocresía por parte de Campos. Creo que todos os que votamos polo PSOE queremos que Campos lle ceda os Votos a NOCEDA. E o qeu non pense así, non entendo como votou por Campos. El foi o que destapou, anuncio e desprestixou ao PP e aos seus dirixentes en todos e cada un dos mitins que deu.

    ResponderExcluir
  47. Eu non vexo ningunha ameaza neste escrito, só se pide sentidiño ós 'jerifaltes ' do psoe, que cumplan o que todos dabamos por feito: que goberne a forza de esquerda mais votada. Nunha situacion normal esto sobraba pero tendo en conta o que levamos visto esta semana non me extraña nadita.

    Se o psoe non queria este escandalo que non o fomentaran, e non ninguen do 'entorno ' senon o seu propio candidato.

    Sinto por mui bos amigos que teño do psoe de toda a vida que sei que non queren saber nada do pp, pero o seu candidato non perdiu un minuto para 'a ver que me ofrece o pp ', e non fui nin siquiera discreto que digamos, enterouse todo dios e ahora pagan as consecuencias, que apande con elas que ninguen mais lle ten culpa.

    ResponderExcluir
  48. si foras votante socialista querias un concello socialista e cun alcalde socialista, non querías regalarlle os votos do psoe ó bloque, entonces di que votastes bloque. Si as faladurías son certas o pp dalle ate o concello ó psoe, e ti queres que o psoe llo dea ó bloque. Agora todos somos socialistas

    ResponderExcluir
  49. Pois si, se o PSOE non queria esto que non o permitira. Se eu fose afiliado do PSOE ninguen iba negociar no meu nombre NIN UN PUTO EURO CO PP, nin o candidato nin o mismisimo Papa de Roma. Non sei nin como se lle puido ocurrir despois de toda a campaña poñendo a parir o PP, pero ese é tema aparte. Oh la ambición...

    ResponderExcluir
  50. enhorabuena ó bng, demostrastes mais honradez e humildade antes durante (e polo que vemos ahora) tamen despois da campaña.
    A seguir asi, volvedes ser o meu referente

    ResponderExcluir
  51. Un de fora co pensamento en Carnota.31/05/2011, 17:58

    ¡Tremendo enlamamento conseguiu o candidato do Psoe!Conseguiuno el soliño,non lle fixo falta axuda de ninguen.Menudo porrazo para os militantes,simpatizantes,votantes e compañeiros de lista,(que non todos son militantes).Eu que conozco ben o Moma ¡menuda semaniña ten que levar!.Estou seguro que a él todo esto lle ven de rebote,¡por que o Moma si que e Socialista!.Para min que non vivo nin voto en Carnota,pero que paso unha boa parte do ano por estes lares pareceme realmente escandaloso o que esta pasando en Carnota.Totalmente antinatura.

    ResponderExcluir
  52. ¡VAMOS ROXIÑOS,NON VOS DESANIMEDES QUE ESTA TODO POR FACER!.PRIMEIRO PACTAR CO PSOE E DESPOIS GOBERNAR CATRO ANOS CUN GOBERNO DIGNO PARA UNS HABITANTES DIGNOS DO GOBERNO QUE OS REPRESENTA.¡ARRIBA!

    ResponderExcluir
  53. Os do Pp son uns chapuzas,chapuzas,chapuzas e chapuzas.¿Que pasou co kit de emergencia que repartiron polas portas?Polo visto os bolsos non sirven nin para gardar o pan¡disque cheiran que apestan!¡Os mecheiros non teñen pedra mais que para dous encendidos!¿E que fixeron cos letreiros da flecha?¡Non quedou un siquera!¡O letreiro da festa do fin de campaña ainda estaba onte tirado na plaza de Carnota!¡O QUE EU DIGO,CHA-PU-ZAS!.

    ResponderExcluir
  54. Sexamos dunha vez sinceros. Deixemos as cousas claras. Cando comezaron as eleccions todos tanto os do PSOE como os do BNG tiñamos unah cousa clara, quitarlle a maioría absoluta ao PP e gobernar en conxunto, exercendo o noso dereito a formar unha democracia consensual, na que todos, tanto os do bng como os do psoe, xuntos, nos sentisemos reprsentados no novo goberno. É unha vergonza que agora se diga o contrario. Que se pretenda pactar co pp ainda q vaia de alcalde Campos, ou calquera da lista do PSOE. O cometido destas eleccions era chimpar ao pp e a sua camarilla os que non se quiran acordar delo ala eles, pero q non mintan a ninguen. Campos dedicouse a enseñar as verdades do concello de carnota, a descalificar a oreiro e as suas lindezas. Agora ven con esto. NON ME FAGADES RIR. E unha auténtica vergonza, eu se fose socialista non o permitiría é máis dariame asco verdadeiro asco que isto pasase

    ResponderExcluir
  55. Eu estou convencido de que Suso Campos e muito máis persona do que se anda decindo neste e en outros foros.O día 11 vainolo demostrar a todos e a todas.Muita sorte para o Bng e o Psoe na sua próxima andadura política,que me temo que vos vai facer muita falta.Pero...¿Quén dixo medo habendo personas inteligentes,traballadoras,honestas e humildes nos dous partidos?.O medo téñeno que sentir os perdedores,imbéciles e escuros,e eses son outros... non vos...

    ResponderExcluir
  56. ayy que ganiñas de que chegue o día 11!!!
    e digo eu... se tan de caixón cabe que o psoe debe pactar co bng, se tantos acordos verbais e por escrito avalan esa "obligación"... por qué non presentáchedes xa unha única candidatura dende o principio??

    ResponderExcluir
  57. Muros pp co bng, corcubion pp bng, noia pp bng, cee pp bng...pactos antinatura so donde vos interesa...CAMPOS ALCALDE PONLLE COLLONS QUE NON CHE ACOJONEN ! Alcalde socialista xa

    ResponderExcluir
  58. Despois de ler os 57 comentarios dunha tirada digo esto:
    Confío no Psoe e tamén confío no BNG, chegarán a un acordo sí ou sí.
    Cando me enterei de que os do Psoe tiveron unha reunión cos do PP non me gustou, pero agora ata me alegro..xa que os votantes do PP poden saber a clase de xente que teñen no partido, capaces de baixarse os pantalóns de xeito rastrero...eu pregunto como Mourinho: POR QUÉ? POR QUÉ? Entregan todo sen nada a cambio :| Que carallo esconden para facer iso??

    O día 11 de xuño Suso Campos vaille demostrar a moita xente que é un home de palabra, calando moitas bocas e bocazas.

    O día 11 de xuño Moncho Noceda será o alcalde de Carnota, gobernando para todos e cada un dos veciños facendo uso da democracia participativa (moitos do pp non saberedes que significa pero xa vos enteraredes).

    Moito ánimo para todos.

    ResponderExcluir
  59. E porque as duas personas do Psoe non din en publico todo o que lle ofreceron en esa reunión,si non a algun/a daballe un esperrengue.

    ResponderExcluir
  60. Un de aquí.31/05/2011, 21:18

    Para ós do Pp de Carnota os cartos da administración publica son mercancía,os compañeiros da lista son mercancía,os postos de traballo son mercancía,a dignidad das personas e mercancía,a súa propia ética e moralidad e mercancía,os seus votantes son mercancía,Espina y Delfin e mercancía,Mantido e mercancía.Espero e desexo de todo corazón que para ós cabezas de lista do Psoe ningunha persona nin cousa sea mercancía e cumplan a sua palabra e queden como dous señores.Eu creo que o son,ahora falta que o demostren.

    ResponderExcluir
  61. Tamen de aqui.31/05/2011, 21:32

    O"de aqui" do comentario 60 olvidouselle que no Concello de Carnota asta os putos controles de radar son mercancía,¡que nunca se viu nada igual en toda a comarca!.Contasllo a alguen que non vive en Carnota ¡e quedan asustados !.

    ResponderExcluir
  62. Ojalá que Campos nos cale as bocas a todos nós. Entrou cunha lista mui improvisada, sin experiencia política válida e sin saber nada de nada da xestión dun concello (como se viu no debate). Pero nunca se sabe, ojalá faga o que teña que facer e teña un peso positivo nas decisións da nosa alcaldia.
    Eu non confiei en el e falei mal del todo canto puden pero a vida da sorpresas (sorpresas te da la vida) e ojalá que o seu comportamento como edil sexa unha de elas.
    Sorte a Moncho que é o único que necesita e sentidiño aos demais que é o que lles fai falta.

    ResponderExcluir
  63. Pero por que non vai agora campos de bar en bar e de casa en casa amosando facturas e soldos de brea, filla de,etc, dietas etc etc? Ou agora eso está ben e vou razonar con eles e igual xa vexo ben todo canto fixeno.Na miña casa dixo que non votaramos ao bng q eles eran a unica forza capaz de desbancar ó pp.

    ResponderExcluir
  64. carallo, 60 comentarios en un dia e de todos os colores! eso si que debe ser un record (mandamases de pp e psoe que non nos permitides falar, non vos da que pensar???)
    a ver, estou dacordo con casi todo o que se espon, todos tedes a vosa parte de razon (menos os que so entrades a insultar, que por certo parecedes ser todos da javiota, que casualidad). Todos os que votaron PSOE foi convencidos de que era a mellor opcion, igual que os que votaron BNG ou P P. Pero todos temos claro tamben que quen votou PSOE e BNG fixoo para sacar o PP porque non lle gusta a sua maneira de governar, e quen votou PP é porque lle gustou a sua maneira de governar. igualmente, hasta os xordos oiron os representantes do PSOE e do BNG dicir que en caso de non a ver mayoría os seus votos irian para a que tuvera mais votos. Hasta ai todo claro e correcto.
    Señores do PSOE: A que carallo ven todo o que pasou esta semana? Non digades que son inventos porque eu o que oin fui na boca dos vosos militantes: xa temos pacto co pp, que se duas dedicacions, que se campos alcalde, que se houbo tantas reunions... queredes facernos idiotas??? pase o que pase, ainda que volva a cordura, hai xente que xa decepcionastes e que non vai volver a votarvos nunca, entre os que me incluyo. e non so porque a cagarades totalmente e quedarades a altura de politicastros solo interesados en chegar a poltrona, ainda que despoiis se quede en nada que ojalá, pero o mal está feito e a bola de neve xa é descomunal. pero ademais o BNG, todo hai que decilo, estuvo fenomeno. escolliu o seu candidato con democracia, tuvo que sufrir a traicion do que fui seu portavoz pero soubo recompoñerse e traballar mellor que nunca e fixo un campañon no que evitou falar mal de ninguen, solo das suas propostas. estuven no mitin do pindo, e en serio, moncho so nombrou a oreiro e campos para decir que "non estamos aqui para falar de oreiro nin campos". Chapó. Despois da campaña arrase total nas eleccions, e desde ese dia solo demostraron humildad, precaucion e paciencia hasta falar cas bases. Cousa que non vin no PSOE, que solo se dedicou a largar hasta que se lle ven a avalancha enriba, acabo de oir que hoxe casi lle parten a cara a campos en lira, e non fui do bng nin do pp senon un afiliado do psoe de toda a vida. Non estou dacordo con esa forma de actuar, pero demostra que o psoe cagouna hasta para os seus fieles.
    non me queria prolongar tanto, pero solo me queda pedir, como tantos fixestes antes que min, sentidiño o psoe, que esta ou estuvo cerca de traicionar a confianza non so dos seus votantes senon de 1600 veciños, que non hai dedicacion exclusiva no mundo que poda pagar... Pola parte do bng, so pedir que sigan demostrando que iban en serio, e que sigan dando cada paso dunha forma tan correcta e medida como hasta ahora, da autentico gusto vervos traballar e saber hasta que punto estades ilusionando a xente de todos os colores, incluso algunha que hai 4 anos non vos tragaba.
    Porque o merecedes de verdad, todo o meu animo, suerte e a traballar polo pobo governando para todos. se o facedes ben, facendo o voso programa e sin fallarnos, en 4 anos vexovos en maioria, e quen sabe que maioria.

    ResponderExcluir
  65. Pero toleamos todos, ¿ou? Eu non votei BNG para darlle o voto a Campos. Nin alcalde, nin dedicacións exclusivas, nin traballos. Que para a merda de votos que quitou non ten dereito a pedir. Ou ¿olvidamos nós tamén que prometeu non pactar connosco durante toda a campaña? AQUI NON BAIXA OS PANTALÓNS NIN DIOS. A alcaldía para o BNG, OS ÚNICOS GAÑADORES das eleccións. E o pelele de Campos, a aceptar o que lle digamos. Galicia e Carnota ceibe. Que non mexen máis por riba de nós.

    ResponderExcluir
  66. 65 CHeiras a troll que atofejas o pueblo

    ResponderExcluir
  67. DEUS MEU....canto peperito vexo por estes lares jasus, estan desfeitiños, estou por sejurar que muitos se fan pasar por sosialistas para crear enfrentamentos entre a esquerda, non vos matedes homiños/as...campos non vai ser alcalde porque non tivo o suficiente apollo, o que si esta claro e que o bng e o psoe van quitar a extrema dereita CALAÑA que temos no concello...e van traballar XUNTOS para quitar a carnota adiante, no va a ser facil...pero e que se non é ajora en 4 anos mais de joberno fachiña o concello estará siniestro total...VAMOS BLOKE E PSOE...deixade todo claro, que non haxa dubidas...e a TRABALLAR

    ResponderExcluir
  68. e que aquí no pindo non nos cheja a ajua sufisiente!!! jajajajajajaaj

    ResponderExcluir
  69. 65, 68 Confirmado, troll a la vista... pasade, xentiñas.

    ResponderExcluir
  70. Un troll o trol es un vocablo de Internet que describe a una persona que sólo busca provocar intencionadamente a los usuarios o lectores, creando controversia, provocar reacciones predecibles, especialmente por parte de usuarios novatos, con fines diversos, desde el simple divertimento hasta interrumpir o desviar los temas de las discusiones, o bien provocar flamewars, enfadando a sus participantes y enfrentándolos entre sí.

    ResponderExcluir
  71. Pilláronte bribón! xD

    ResponderExcluir
  72. Pasan naquesta vida cousiñas tan estrañas,tan raros feitos vense neste mundo de trampa;tantos milagres vellos,tan novas insinanzas,e tan revoltos allos con nome de ensaladas,que eu non che digo nada... Rosalia de Castro.

    ResponderExcluir
  73. Mais se hai anchos ríos,e mares inmensas,e lagos sin fondo,e torrentes que arrancan as penas,deste mundo nos ámbitos todos n'hai augas que laven manchadas conciencias;i aqués que se manchan,manchados se quedan.¡Sóio as lavan as bágoas abondas da penitencia!....Rosalía de Castro.

    ResponderExcluir
  74. A min como votane do PP non estou de acordo con que Campos sexa o meu alcalde, nunca jamas se viu que a forza minoritaria é a que goberna e a que sae gañando. É un sin sentido, non é democrático.

    ResponderExcluir
  75. Unha pena que se parase esto co interesante que estaba. ¿Fixo o psoe a asamblea de afiliados, interventores, apoderados e membros da lista? En caso de que si ¿que fui o que desidiron polo ben do noso concello e o seu partido? En caso contrario ¿puxo data para fasela?

    ResponderExcluir
  76. Despois de que as furnas falaran e dixeran moi claramente que a dereita rancia do Partido Popular non a querían no goberno municipal, pois parece que hai alguén interesado en facerse importante e pasar a historia por ser un "veleta". Durante a campaña eleitoral cansamonos de escoitar por activa e pasiva, e con moitos papeles polo medio, da nefasta xestión do PP do Señor Oreiro, pois ben agora parece ser que o odio está a piques de convertirse en "amor". Pero ollo, Carnota non esquecerá NUNCA un paso mal dado e si se dese ese paso tan soio faltarán 4 anos para que o Sr. Alcalde volva a convertirse en "Campitos".

    ResponderExcluir
  77. xa estades acojonados,, tanta festa o dia das eleccions e ahora ides quedar fora jajaj,. jodedevos por listos e prepotentes,,acordo pp psoe xa. outros catro aniños mais na oposicion..jajajajajaj

    ResponderExcluir
  78. jajja. comestes o peixe sin ainda pescalo. ahora veñes as lamentacions.estabos de puta madre. cantade ahora. ahora chamades tramposo a campos e qde que non ten palabra,, esto e una democradia i las palabritas se las lleva el viento..

    ResponderExcluir
  79. señores/as do pp por qué non ides dicir tolemias ó Carnota avanza? pasádesvos a vida na páxina do BNG.e por favor aprendede ortografía....

    ResponderExcluir
  80. Os do Pp muito lles jode que a outra xente cante,baile ande de festa etc.Pois ahora vou cantar eu...TARA...TARA...TARARARARA...TARA... TARA...TARARARARA...TARA...TARA...TARARARARAAAAAAA...TARARARAAAAAAAAAA...¿Tamen vos jode?.¡Bueno pois jodedevos!.

    ResponderExcluir
  81. Fuxan os ventos.01/06/2011, 20:31

    Eh...¡Eu teño outra!.Eu traioooo unha borracheiraaa de viño que auga non bebo mira mira maruxiña mira mira como eu veñooo...Fun a taberna do meu compadre fun polo vento e vin polo aire lalalalalalalaaaa fun a taberna do meu compadre fun polo vento e vin polo aire lalalalalalalaaaa e como e cousa de encantamento fun polo aire e vin polo ventooooo...

    ResponderExcluir
  82. Pois eu teño outra mais mejor...Una lagrima cayo en la arena en la arena cayo tu lagrima una lagrima cayo en la arena quien la quisiera quisiera encontrar...

    ResponderExcluir
  83. ¡Ei vai a miña...!Perepepe...perepeperepepero...pero...perepeperepepero ...pero...perepeperepepe...

    ResponderExcluir
  84. Se va el caiman...01/06/2011, 20:49

    ¡Pues la mia es la repera!SE VA EL CAIMAN SE VA EL CAIMAN SE VA PALA BARRANQUILLA...SE VA EL CAIMAN SE VA EL CAIMAN SE VA PALA BARRANQUILLA...¡E ainda me queda mais repertorio,ou que pensabas!.

    ResponderExcluir
  85. Ahora que o desedes e verda tio,desde o dia das elesions solo fan queixarse do ben que o pasaron os demais,sera que eles son uns amarjados ou que carallo pasa...¡Veña que siga la fiesta!Eles no mais que bailan no luarrrrrr...Recoño...

    ResponderExcluir
  86. JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA...estoume acordando jrasias o comentario 85 cando o camara da TVG enfocou a un lado e se vían aos de Carnota bailar...e derrepente enfocou a outro lado, onde non había ninguén, daríalle verjonsa allea...que día tan simpatico aquel....jajajajajjaja...aora tocaranos bailar a esquerda non? ben nolo meresemos polo traballo feito, tanto uns como outros, que quitar a quen se quitou do furado non é aljo que se faja todolos dias e que pase en todolos concellos, o unico se non lin mal =D

    ResponderExcluir
  87. Eu solo sei que despois das eleccions:
    -Oreiro está desaparecido
    -Campos larjou o rumor de que pactaba co PP e fuise a un spa
    -Moncho volviu ó seu traballo nunha fábrica

    Cada día teño máis claro quen debe ser o noso alcalde.

    ResponderExcluir
  88. O que vexo que tes claro e que Moncho ten claro que nunca debiu sair da fábrica... Polo que poida pasar. Supoño que o traballiño non terá moito de intelectual, porque que nos collan confesados como cheje a alcalde. Que un ayuntamente non se gestiona coma os paleses home. Por máis que no BNG se empeñen

    ResponderExcluir
  89. EL CHIRINGUITO... EL CHIRINGUITO...SE LE A ACABADO EL CHIRINGUITO...

    ResponderExcluir
  90. Claro,o peor de todo e que o candidato do Bng se incorpore o seu posto de traballo,menuda deshonra,solo por eso non merese ser alcalde.O que ten que ser alcalde e o demagogo,o mentineiro,o do Mersedes,o malgestor o acosador dos traballadores,¡ese e o que merese seguir sendo alcalde!.¡Ide tomar polo cu oh que e mui vo para a vista!.

    ResponderExcluir
  91. Intectuales coma Oreiro,librenos o demo deles.

    ResponderExcluir
  92. Coa intelectualidade do "alcalde en funcións" así nos foi nos últimos 4 anos. O futuro alcalde de Carnota non perde o tempo en rumores, dimes, diretes, está a traballar na súa empresa a reo ata que faga o mesmo a partires do día 11 de xuño, que seguro que traballará sen descanso polo ben de Carnota, e para elo hai de contar cós veciños, para que o futuro se poida construir entre todos e non como ata agora que o caudillo era quen marcaba os designios destes lacaios, que non sirven máis que para pedirlle o voto cada catro anos.

    ResponderExcluir
  93. E que parece que ter que ir a "fabrica" e cargar"paleses"e como para poñerse a temblar.Pois e o que leva facendo Moncho muitos anos,vivir do seu traballo,o cal e mui honroso.E os que decidiron a nova situacion que se presenta no Concello de Carnota non son so os do Bng,son mil seiscentos e pico de votantes¡que non queren o intelectual do Pp no Concello,que o apearon da malloria absoluta que e o unico que a el lle interesa,ou todo ou nada.¿Ou e que ainda non vos enterastes do batacazo que lle deron os votantes de Carnota nas urnas o dia 22?.

    ResponderExcluir
  94. O concello non se gestiona como "paleses" e Moncho sábeo mellor que ninguen, pois fui o mellor alcalde da historia de Carnota, preguntadelle os vellos do lugar como atopou este concello e todo o que fixo.
    Por certo, o concello tampouco se gestiona como gestionaron Oreiro e Marisol o IDC, un coto privado para facer mitins do PP bailes de salón paparotas e enchufar a quen lle sae dos collons o señor Pepe de Portela, hasta que o final acabou arruinado e embargado... ide ahora por ali e xa chegan as herbas as ventanas.
    Esa é a mellor proba do ben que gestiona o PP de Oreiro, Marisol, Brea e Cia. 4 anos mais do PP en Carnota e muito me temo que o final do concello de Carnota non vai ser mui distinto.
    Para eso lle demos os votos a BNG e PSOE, para eso quixemos que moncho volva ser o noso alcalde, non da esquerda nin da dereita nin do pp bng ou psoe, PARA QUE SEA O ALCALDE DE TODOS, UNHA PERSONA CA QUE POLO MENOS SE PODA FALAR SIN BESARLLE O ANILLO.
    ANIMO MONCHO!!!!!!

    ResponderExcluir
  95. O IDC daba para falar dias, si señor. Pero ahora vemos claro que alternativas tiñamos en carnota, mira ti onde estaban os intelectuales coño!!! no PP! Pois serán intelectuales de vivir do conto, porque de meritos profesionales nada se sabe, toda a vida chupa que te chupa con alcaldia e sin ela tamen, que malo será que os de arriba non lles busquen un carguito de 4 anos hasta volver a intentar vivir a corpo de rey a conta dos veciños de Carnota, eses "paletos" como dixo Oreiro na prensa, paletos que gobernamos paleses, ahora entendo todo. Menos mal que os paletos tamén temos pes, para metervos as patadas no cu que merecedes, 1600 patadiñas de todolos colores contantes e sonantes. O carallo é que van de ter onde meterse para vivir do conto como sempre teñen, pero vivir do POBO DE CARNOTA acabouse. Ala!

    ResponderExcluir
  96. MUI BEN FALADO COLLÓNS, MUI BEN FALADO...!

    ResponderExcluir
  97. O 22 de maio a maioría dos carnotáns dixemos nas urnas que non queríamos ó pp no concello. Nós decidimos.

    ResponderExcluir
  98. Confiaríades a educación dos vosos fillos a un goberno que bota ós alumnos de música sin acabar o curso PORQUE PERDIU O PP?
    Que vergoña, e daban mitíns con esta consigna para insultar a Moncho.
    Caese en todas as sobervias, e botaron moitas.

    ResponderExcluir
  99. Hoxe sale no periodico que o PSOE deixa nas mans dos seus militantes a decisión de a quen darlle a alcaldía.......como se pode ser tan mentiroso e hipocrita, vos pensades que Campos vai deixar que decidan os militantes o que ten que facer?, si anda de reunion en reunion para venderse o mellor postor......si está mais que demostrado e demostrou xa en varias ocasións que o unico que este tio quere é a alcaldia a calquer precio, non sei vos pero eu non quero un alcalde como este, para eso xa non cambiabamos o CAIMAN....esta claro que Carnota pedia un cambio e colle este personaje e decide que ainda que Carnota non o votara como para ser o noso alcalde el ten que ser a collons..........señor campos dende aqui lle pido que deixe de pintar a mona, si quere ser alcalde decidao de unha vez e si por o contrario quere por o menos retirarse con dignidade delle a alcaldia a Moncho e afastese de este mundo que o unico que fixo foi traer para carnota polo de ahora malestar e politica sucia.

    ResponderExcluir
  100. Hoxe sale no periodico que o PSOE deixa nas mans dos seus militantes a decisión de a quen darlle a alcaldía.......como se pode ser tan mentiroso e hipocrita, vos pensades que Campos vai deixar que decidan os militantes o que ten que facer?, si anda de reunion en reunion para venderse o mellor postor......si está mais que demostrado e demostrou xa en varias ocasións que o unico que este tio quere é a alcaldia a calquer precio, non sei vos pero eu non quero un alcalde como este, para eso xa non cambiabamos o CAIMAN....esta claro que Carnota pedia un cambio e colle este personaje e decide que ainda que Carnota non o votara como para ser o noso alcalde el ten que ser a collons..........señor campos dende aqui lle pido que deixe de pintar a mona, si quere ser alcalde decidao de unha vez e si por o contrario quere por o menos retirarse con dignidade delle a alcaldia a Moncho e afastese de este mundo que o unico que fixo foi traer para carnota polo de ahora malestar e politica sucia.

    ResponderExcluir
  101. Asquito me dan.03/06/2011, 12:25

    Campos e Moma o unico que queren e mamar da teta.Que razon tiñan as personas que os atacaron no seu blog, en campaña e en precampaña,e que razon tiñan os casi douscentos votantes menos que sacaron os do Ppsoe o pasado dia 22:Hoxe vanse a reunir cos militantes para decirlle que xa o teñen todo decidido,e para ningunha outra cousa.Xa o decia unha persona ben claro neste blog,o Psoe de Carnota vaise a desintegrar,a desmembrar ou incluso a desaparecer do mapa,porque vaite ti a saber si estes dous non se afilian o Pp,entonces¿quen queda no Psoe de Carnota?,digovolo eu ¡ninguen!.

    ResponderExcluir
  102. Paciencia, Suso e Moma solo son dous, aínda que as actas son legalmente suas confio no sentidiño da xente do PSOE, que os hai de verdade e non van permitir que se vendan.

    ResponderExcluir
  103. O Moma xurou e perxurou diante de muita xente que si Campos pactaba co Pp el dimitia.Falta pouco para que todos saibamos si e un mentireiro como lle chamaron varias veces no blog dos socialistas,ou si pola contra e un home de palabra e de partido como el presume.Eu sempre pensei que era un politicucho de terceira categoria e estou seguro que esta a punto de demostrarme que eu non estaba equivocado,si non xa o veredes.

    ResponderExcluir
  104. Aviso que a reunión vai ser de escándalo, e recemos para non acabar a ostias. A situación é que Campos quere que xente que non é afiliada teña DIREITO A VOTO, da lista, candidatos, simpatizantes... osea quen el queira. Temos o raposo no galiñeiro.

    ResponderExcluir
  105. Moncho;¡que orgullosos teñen que sentirse os teus compañeiros e as 1043 que che votaron de ti!.Sinto non formar parte de ningun dos dous grupos de personas xa que nin che votei(voteille os socialistas) nin son compañeiro teu de partido(por desgracia).A verda e que ten que ser un autentico orgullo levar de cabeza de lista alguen coma ti;discreto,honesto,serio,respetuoso,bo compañeiro,educado...Tes todo para ser un bo alcalde,si non e desta sera na proxima,estou seguro.

    ResponderExcluir
  106. Ojala que si Campos e o Moma gobernan co Pp,que eu creo que si,se enlamen ca merda que rebosa o Concello(non me refiero a ningunha persona),non van ser capaces de desempeligrarse de tanta lama,non saben donde se meten,dito por unha persona de dentro do Concello.

    ResponderExcluir
  107. REGALO ENVENENADO. vanse queimar por xogar con lume. Eu casi teño gañas de velo.

    ResponderExcluir
  108. ¡Quen lle vera a cara a alguns historicos do Partido Socialista que estes ultimos dias daban a cara pos Campos e polo Moma nos bares e tamen en privado!.A cousa e para botarse a chorar.

    ResponderExcluir
  109. Nas ultimas elesions votei polo Psoe porque mo pediu un fillo dun dos cabesa de lista e tamen porque no fondo pensei:malo sera que entre os dous non sean capases de botar fora a esta cuadrilla.Si se fai efectivo o pacto Pp Psoe por Dios que sera a primeira e a ultima...

    ResponderExcluir
  110. O domingo hai manifestación en contra das gaiolas de salmón en Muros?,Campos ás outras foi para estar do lado dos mariñeiros, irá agora tamén ou xa non lle fai falta finxir e agora acude por elas

    ResponderExcluir
  111. Esta ben eso de que voten todos os que van na lista e todo do psoe sejuramente todos esos teñen muita mais cabesiña que Campos e non lle deixen pactar co PP. Ainda que estou de acordo totalmente co comentario 100 que mais da o que dijan eses, afiliados ou os da lista ou o que sea si total van faser o que mande el, porque estou seguro de que mais de unha persoa da lista ou do partido, afiliados simpatizantes ou quen sexa, xa non querian que fosen a reunirse co PP. Aqui a xente so se move por unha cousa, e sempre foi asi, o carto e o reconocimiento público e asi nos vai. Non entendo tanta critica de Campos o PP e ahora quere metelos con el de cabecilla no axuntamento? pois non entendo tanto insulto e tanta critica si el é igual non demostrou estos dias mais que ser a misma porqueria que os de dereitas, non fui un home de palabra e fixo o que debería de facer, so se dedicou a sembrar dudas. Xa nunca fui unha persoa mui apreciada en Carnota pero ahora penso que el so se botou toda a merda encima.

    ResponderExcluir
  112. Libertad de expresion03/06/2011, 14:34

    GRACIAS BNG DE CARNOTA,SODES A UNICA FORMACION DESTE CONCELLO QUE NOS DEIXADES EXPRESAR LIBREMENTE.¡GRACIAS,GRACIAS E MIL GRACIAS!.

    ResponderExcluir
  113. Eu como votante do bng só quero dicir que prefiro que perdamola alcaldía antes que regalarlla a Campos. Se quere ser alcalde a toda a costa pois que se xunte ó pp pero co meu voto que non fagan alcalde a alguén que olvidou a súa palabra nada máis cerrar as urnas.

    ResponderExcluir
  114. O que non debe de saber Campos é que si pacta co PP vaise facer o que diga o PP. O único beneficio que tería él é o seu soldo (tanto que falou deles) e se por unha casualidade chega a pactar co BNG, estou seguro de que o fai porque os seus militantes o queren así, non porque o queira él. MUI MAL. Non é de recibo que Carnota esté pendente de un partido que soamente sacou dous concellais. Ánimo para o Moma.

    ResponderExcluir
  115. Eu estou mui triste,incluso desfeito por ter a oportunidade de ter a moncho noceda de alcalde e o fajan estar na oposision 4 anos a forsa, e encontra da maioria dos votantes, eche unha peniña eh, ca campaña que fixeron e co que traballaron.pero bueno, espero ter a oportunidade de votarlle dentro de 4 anos, xa que nestas me comeron a cabesa e cometin o error mais jrande da miña vida,eso si, unha para saber, e outra para aprender! MOITISIMO ANIMO MONCHO, ESTAS DEMOSTRANDO DO MATERIAL QUE ESTAS FEITO,VALES UN MUNDO!!!!!!!!

    ResponderExcluir
  116. Haber hooo! Que non hai nada feito, falades nin que estivera todo acordado, oxe temos a reunion, dadelle un voto de confiansa a Campos e a nos, os militantes...Se falla non vos falla a vos,fallanos a nos e daquela xa teremos 4 anos para CAJARNOS NA VIRJEN falando mal xa...tede un pouco de confiansa no PSOE!

    ResponderExcluir
  117. Si confiansa no psoe eu teño o que non me daconfiansa e nin o candidato(xa demostrou a palabra que ten) e máis moitos da lista que de psoe teñen pouco

    ResponderExcluir
  118. Unha de mescladillo.03/06/2011, 15:46

    Alcalde;Ilustrisimo Sr.Don Jesus Manuel Campos Diaz alias"Campitos".1ºTeniente de Alcalde;Sr.Don Juan Manuel Saborido Rama alias"Moma".2ºTeniente de Alcalde;Sra.Doña Maria Soledad Piñeiro Martinez alias"A Marquesa".3ºTeniente de Alcalde Sr.Don Manuel Santiago Brea Beiro alias"Vaicovento"...¿quien da mas...?¡Difisil eh...!.

    ResponderExcluir
  119. Un carajillo03/06/2011, 15:50

    Jajajajaja;ai que joderse e de conto nada...

    ResponderExcluir
  120. Alcalde moncho o roxi e teniente alcalde campos ¿valevos asi? Os do psoe tamen, e o que piden coma toda a vida asique tendelo na man secuaces anónimos como valientes desidello ó voso lider

    ResponderExcluir
  121. A cousa...ten o seu "intringuli"...E visto como o pon o do comentario 118 e para escapar a correr e non parar ata Australia...O Psoe de Carnota queda tocado de por vida,esto non se vai a olvidar en muitos anos,perdurara na memoria da xente de esquerdas desde logo mais alo de catro anos,que son os que faltan para as proximas.Eu emigro para o Brasil...¡Vemonos no 2015!...

    ResponderExcluir
  122. Compañeiro.03/06/2011, 16:19

    Nos non seguimos a un lider,"acompañamos"a un compañeiro,home de ben, que e o cabesa de lista do Bng.O lider,o Dios,o Mesias,o Salvador,o Idolo,o Amo tendelo outros.Ou tiñalo...que xa nin se sabe...

    ResponderExcluir
  123. En el nombre del padre...03/06/2011, 16:26

    Non vos asustedes oh...que o "lider de masas" no mais que leva un par de semaniñas desaparesido do Concello..E ademais deixou todo a "buen recaudo" da segunda e do terceiro.¡Dios mediante!...

    ResponderExcluir
  124. Parabéns ao BNG de Carnota polos resultados electorais, así como polo comportamento durante a campaña e nas últimas semanas.
    O proceder de Suso Campos paréceme vergoñento. Debería deixar de pasearse polas tabernas sementando crispación e malestar entre a veciñanza e entre a militancia do seu e de outros partidos, dicindo e desdicindo segundo a conveniencia do momento. Con este comportamento está demostrando que non pasa de ser un alcaiote de tres ó cuarto preocupado exclusivamente pola tallada que poida tirar desta situación.
    En vista do innegable fracaso electoral do PSdeG PSOE en Carnota, sinceramente penso que a formación debería deixarse de manobras e intrigas sucias e comezar a pensar en serio nunha renovación profunda, empezando polo cabeza de lista e continuando por determinados personaxes oportunistas que feden a can.
    O simple feito de que a posibilidade de pacto co PP estea sobre a mesa é vergonzoso.
    Tanto ensañamento durante a campaña electoral pola xestión caciquil do partido popular, polos desorbitados salarios dos cargos políticos... e á hora da verdade, auga de borralla.
    Xa nolo viña avisando Quevedo, alá polo século XVI: Poderoso caballero es don dinero...
    Independentemente do que aconteza o día 11 de xuño, os representantes do PSOE de Carnota cometeron xa un gravísimo erro: entrar nun xogo a dúas bandas, sucio, incoherente e indigno, faltándolle ó respecto a un electorado que se pronunciou claramente nas urnas en favor dun cambio de rumbo na política municipal carnotana.
    Deus nos conserve a memoria, que todo isto ha traer consecuencias severas.

    ResponderExcluir
  125. Non podo estar máis dacordo co último comentario, dixo exactamente os que pensamos todos, tanto do bng coma do psoe. Este compartamento de Campos só beneficia ó pp, que se decida que faga o que quira e que dea a cara.

    ResponderExcluir
  126. Eu solo espero que na reunion de hoxe o psoe valore os pesimos resultados, catastroficos mais ben, en catro anos pasaron de estar a menos de 50 votos debaixo do BNG a mais de 400... e eso despois de ficharlles a Tomas... e eso que iban a pola mayoria absoluta ou eso decian... e eso despois de chorar o voto polas portas como quen mendiga un calouco de pan.
    Todo o demais, pois prefiro nin valoralo. Os dous minutiños de gloria dun ambicioso de nacemento, disposto a defraudar a TODA A SUA BASE VOTANTE solo para salir en dous titulariños no periodico do pueblo. A CHAVE DA ALCAALDIA, din de Campos hoxe. Igual se pensa que o PP lle vai dar algo, e o que teño claro é que o bng non se vai vender dandolle a alcaldia, votaran por si mismos. Cando o BNG vote por si mismo, algun ingenuo ainda cre que 5 concejales do PP van facer alcalde a Campos? O ridiculo vai ser epico, e a xogada do PP maxistral,.

    ResponderExcluir
  127. Refraneiro español.03/06/2011, 18:10

    Eu tamen teño uns refrans que veñen que nin pintado para a situacion que se esta a vivir con Concello actualmente;Con la vara que midas seras medido e la avaricia rompe el saco.

    ResponderExcluir
  128. Moita clase de bo facer está dando este bng ós veciños.Noraboa, non levaredes a alcaldía pero ides ser digna oposición e nos plenos non ides estar sós porque teredes con vós a toda esquerda de verdade. A cabeza ben alta que ben o gañastes.

    ResponderExcluir
  129. Entristecido.03/06/2011, 18:32

    Muita xente pensa que independientemente do que suceda o dia 11 o Psoe de Carnota esta tocado,non se sabe si fundido,pero si tocado.Eu sintoo por muita xente que traballou arreo muitos anos para facer do Psoe de Carnota un partido digno,sobre todo nos ultimos anos.Os que o encabezan ahora mismo estan protagonizando unha fuxida hacia diante despois duns resultados mui desalentadores para o partido e para as suas bases.O que non pensan e que o futuro empezou o dia 22,e que das decisions que se tomen ahora depende en boa medida o que poda pasar dentro de catro anos,dentro de uito e dentro de doce,polo que se ve eles solo queren trincar cacho,e ese si que pode ser o fin do Psoe,xa que so lle quedan dous concellais de margen para xogar nas proximas,e de dous a ningun solo quedan dous,¿entendedesme?.En calquer caso e mui triste que siquera se planteen pactar co Pp.Cousas da vida por Castelao...Si estes catro anos o Bng o fai ben sacara malloria absoluta cos dous do Psoe,si non tempo o tempo.

    ResponderExcluir
  130. Campos fui candidato por sus huevos, metiu a tomás por sus huevos e agora quer ser alcalde por sus huevos. En serio, existe o psoe en Carnota?

    ResponderExcluir
  131. Xa pasaron casi duas semaniñas e as cousas van arrufiando;van arrufiando os sentimentos,van arrufiando os pensamentos,van arrufiando as ideas e van arrufiando os feitos.Non ai cousa como o paso do tempo,o tempo pon todo e a todos no seu sitio.Esperemos que este ventiño do Nordes,ventiño tan noso...do San Xoan,das sardiñadas,das cacharelas...Nos traia cambios,entendemento e cordura...

    ResponderExcluir
  132. QUEREMOS CAMBIO JODER, FALAMOS O 22-M NON? QUE ESTÁ PASANDO AGORA? XA TIÑA QUE ESTAR FEITO, NON ENTENDO NADA, PERO NADA!!!

    ResponderExcluir
  133. Poucas veces vin tanta xente de acordo no mismo, e só levo lidos 50 ou 60 comentarios... A miña opinión seria repetir o que xa se dixo pero o PSOE estase xogando desaparecer. Ainda que lle den á alcaldia, seria en contra da voluntad non so dos seus votantes si non dos do psoe bng e pp. Pouco vai facer un alcalde con todo o pueblo en contra, eso si, entraria no libro Ginness como alcalde con menos apoio da historia.
    Coñas aparte, quero decir unha cousa: GRACIAS POR INFORMARNOS E POR DARNOS A OPORTUNIDADE DE EXPRESARNOS AQUI. Xa podían tomar nota outros que se lle enche a boca falando de libertad de expresion pero á hora da verdá.......
    na de na

    ResponderExcluir
  134. Gracias BNG...por volver facer interesante a politica en Carnota...gracias BNG pola transparencia da que tanto falastedes nos mitins, e ainda non estades goberando e xa está a vista, gracias BNG por darnos as ganas de ir votar o 22, gracias BNG por abrirnos os ollos día a día estos 4 anos na oposición, gracias BNG por devolvernos a ilusión en Carnota...gracias BNG polo cambio positivo de candidato que salta a vista, gracias BNG pola humildade mostrada, gracias BNG pola union que consiguistedes nunha certa parte dos veciños(uns nacionalistas, e outros non)...E GRACIAS BNG POR SER COMO SODES, SON VOTANTE DENDE HAI MUITO TEMPO...NON EN CARNOTA, PERO ESTO NON O VIVÍN NUNCA! ARRIBA BNG, ARRIBA O ROXO AND COMPANY...estaremosvos apollando asta que vós vos fartedes!

    ResponderExcluir
  135. Las palabritas se las lleva el viento, Campos falando con Oreiro e co pai da que vai botar do Concello por soldo inutil nun coñecido restaurante de fisterran (non iban ir ó da crega ca propaganda que lle fixo) .
    Dixo nun bar do Concello o sr campos que si sacaba mal resultado dimitia, diante de moita xente pero agora agarrase a un ferro ardendo con tal de non deixar o poder.

    ResponderExcluir
  136. Eu fago unha chamada á sensatez.O Bloque non sacou maioría absoluta e polo tanto require do apoio do PSOE. Deben xuntarse os dous partidos a "negociar". E negociar significa ceder un e ceder outro para chegar a un punto de encontro, que non pode ser distinto de buscar o ben de Carnota. O pobo de Carnota botou "cambio" e é deber do BNG e do PSOE face-lo posible. De non se chegar a producir este cambio sería un fraude ó electorado e os culpábeis serían os dous.

    ResponderExcluir
  137. Eu tamén fago unha chamada á sensatez, e á transparencia.
    Señor Suso Campos: Que lle ofreceron para que un día despois das eleccións xa saira vostede na prensa dicindo que o pacto co PP estaba entre as posibilidades?
    Señor Suso Campos: Que se tratou na reunión co PP o mércores seguinte das eleccións (lémbreo ben, no bar do seu irmán do Ézaro, con vostede, o Moma, marisol e Brea.
    Señor Suso Campos: Que se tratou na reunión co PP do pasado venres? (lémbreo ben, horas antes da asamblea do seu partido, no Restaurante Tira do Cordel de Fisterra, con vostede, Oreiro e Daniel da Ford).
    Señor Suso Campos, que lle ofreceron que xustifique o absoluto desinterese en reunirse co BNG (só unha reunión, e por iniciativa deles)?
    Señor Suso Campos, que lle ofreceron para dicir na prensa que xa "lle ofreceron de todo"?

    SEÑOR SUSO CAMPOS, DIGA DUNHA P/%&/%/&%&/ VEZ O QUE LLE OFRECERON E DEIXE DE BOTAR BALÓNS FÓRA.

    ResponderExcluir
  138. O QUE PODERÍADES PUBLICAR É O QUE LLE OFRECEU O BNG A CAMPOS (ADEMÁIS DE INSTAR A PACTAR "PORQUE SÍ"). ISO SÍ QUE É NEGOCIAR...
    QUE NON TENDES A MAIORÍA (RECONTADE BEN QUE PARECE QUE BOTÁCHEDES ANTES DE TEMPO AS CONTAS DA LEITEIRA).

    ResponderExcluir
  139. O que ten que ter ben claro Suso Campos é que si non fora polos bos resultados que conseguiu o BNG en Carnota, el non teria nada que negociar ahora mismo. Que teña claro que foi o gran traballo do Bloque nesta campaña polo que o PP non conseguiu a maioria absoluta, e non polos resultados do PSOE.

    ResponderExcluir
  140. Ben falado, parece que alguns olvidan ou queren olvidar as cousas rápido. En vez de falar do que necesita Carnota, falan do que ELES necesitan para...venderse ao mellor postor. Canto insconciente, canta falta de respeto a seis centos e pico votantes...

    ResponderExcluir
  141. Putrefasion.06/06/2011, 15:34

    Campos cheira a podre,a traxectoria vital de Campos cheira a podre,todo o que toca cheira a podre,e fixo que desde o dia 22 todo Carnota de punta a punta cheire a podre.

    ResponderExcluir
  142. Esperemos que os seus compañeiros mais cercanos na lista se aparten a tempo de esa putrefaccion que el desprende,si non o Psoe de Carnota desapacera do mapa politico nas proximas,e eso si que sera unha peniña para os do Psoe e para a xente progresista deste Concello.

    ResponderExcluir
  143. "¡Ánimo,compañeiros!.Toda a terra é dos homes.Aquel qué non veu nunca máis que a propia,a iñorancia o consome.¡Ánimo!...Rosalia de Castro...

    ResponderExcluir
  144. Mais ó que ten mal sino,mal sino o seguirá,que as rápidas correntes non volven nunca atrás.¿Qué asperas,si a esperanza caso de ti non fai?.Acaba logo acaba o teu triste romax,que ó que en mal sino nace mal sino o seguirá.Nas alas da desgracia o teu destino vai,i as rápidas correntes non volven nunca atrás...Rosalia de Castro...

    ResponderExcluir
  145. Ao final prevalecerán os bos e xenerosos, e caerá os imbéciles e escuros. Só é unha cuestión de tempo. E os patriotas de bo corazón temos todo o tempo do mundo.

    ResponderExcluir
  146. Campos véndese porque él mismo se puxo un precio, se non os do Pp e Daniel habían de andar dándolle a tabarra polo carallo arriba.A Moncho non o chamaron porque xa saben ben que con él non teñen nada que facer.Esa e a "pequena" diferencia entre uns e outros.

    ResponderExcluir
  147. Volvo a repetir a pregunta de antes...
    Señor Suso Campos: Que OSTIAS che ofreceron?

    ResponderExcluir
  148. a tí te lo voy a contar... el oro y el moro...jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

    ResponderExcluir
  149. Pois tuvo que ser ben gordo, para estar disposto a reunirse con ese Grandisimo PePero que hai catro anos andaba amenazando de morte a interventores dos outros partidos...

    ResponderExcluir
  150. Na situación que estamos vivir hai unha cousa moi clara, un dos grandes perdedores destas pasadas eleccións, está empeñado en ser alcalde, para deixar se ser persoa... ou pensandoo ben, É PERSOA?
    Despois de comer a robalisa no Tira do Cordel, igual ata cambiou de pareser ao respeito do posto de asesora de urbanismo e agora resulta imprescindible.
    Unha preguntiña máis, que será da carpeta abarrotada de papeis que levaba manexando fai perto dun ano por todo o Concello, tamén a levou ao xantar de reconciliación?
    A política fai estranos compañeiros de viaxe e o PP pode convertirse no destino dos transfugas de Carnota, primeiro Brea e agora Campitos. Viva o amor libre!!!

    ResponderExcluir
  151. Todo o que lle den vaille a servir de veneno.Unha porque se vai meter nunha colmena donde o van acribillar en outra porque vai ter que marchar da peninsula iberica,co Psoe caendo en picado en todas as institucions,o futuro vaino ter ben negro.

    ResponderExcluir
  152. Nas próximas semanas,(e sempre e cando varias personas se comprometan a testificar)unha das fillas de Campos vai recibir unha demanda,de esa forma terá que repetir diante dun xuez o que dixo en privado,pero diante de varios testigos.

    ResponderExcluir
  153. Carnota votou cambio eso está claro, pero si non van da man a ética e a pólitica; se non van da man a transparencia e a política; si non van da man o interés público por riba do interés partidista, de que cambio falamos, só do cambio de caras e nomes para seguir gobernando igual?? Penso que o BNG estanos dando a tod@s valiosa mostra de coherencia e respeto aos votantes e o que dixo na campaña que iba facer. Para que queredes o goberno si para logralo tedes que vender a vosa ialma ao demo?.Xentes do BNG de Carnota, grazas pola vosa honradez, así é unha das formas de dignificar a politica e o que está a facer o psoe de Carnota é para INDIGNARSE, indignemonos con eles.Grazas un cidadan agradecido.

    ResponderExcluir
  154. que forte que teñades que recurrir a isto!! vésevos realmente desesperados...

    ResponderExcluir
  155. Tratase de que non é cuestión da dedicación exclusiva nin de cartos é de que o PSOE quere o seu representante, si o PSOE quixese cartos collia a alcaldía sen dudalo, en cambio pídelle o bloque que lle dean a teniente alcaldía e nin para campos QUE NON QUERE SER TENIENTE ALCALDE pídese para un compañeiro do PSOE e esta claro que non vai ser unha cuestion de cartos porque nunca vai cobrar mais que o alcalde....por tanto, non sei a que ven esto de que é unha cuestión economica! so se pide o XUSTO; O QUE FOI TODA A VIDA; A REPRESENTACION DO PSOE NO AXUNTAMENTO,

    ResponderExcluir
  156. Asi que lle ofreceron a alcaldía... imos sabendo máis. Cartos cartos cartos...

    ResponderExcluir
  157. O/a do comentario 152¡fas de puta madre!,xa esta ben de que certas niñatas se dediquen a soltar por "su boquita de piñon"todo aquelo que lles veña en gana,todo ten un límite e "algunha"cruzou o limite...

    ResponderExcluir
  158. Esa rapaza ten unha obsesión enfermiza, flaco favor lle fai ó psoe.

    ResponderExcluir
  159. VAmos a ver ; o bng sacou maioria??' como pretenden ir de democratas,xustos e de bos xestores si ainda non sodes capaces de sentarvos a xestionaR un pacto que sea conveniente para un goberno estable en carnota?,non me quero imaginar como se gobernara a posteriori si vos deixan sos.Dios nos colla confesados!.Subironsevos os votos a cabeza e como non contabades con eles ahora pensades que e todo voso.TENDES 4 ACTAS as matematicas din que a maioria son seis faltan duas. Si o psoe non conta a lista mais votada e a do pp

    ResponderExcluir
  160. Interesante a situación de Carnota.
    Vexamos:
    O PP gañou as eleccións por maioría simple, converténdose no única lista do PP de toda España que tendo a maioría absoluta a perdeu o 22M. (6 concelleiros)
    O BNG foi a segunda forza máis votada, rescatando do esquecemento, e en plan Cid Campeador amarrado a Bavieca sacou o mellor resultado electoral en votos dos últimos tempos. (4 concelleiros)
    O PSOE, cunha candidatura completamente renovada, cunha campaña de gran dinamismo, e tentando de centrar a campaña televisiva no seu candidato sacou o peor resultado dos últimos anos. (2 concelleiros)

    Agora, pasados uns días, resulta que o candidato do PSOE (que non o PSOE) quere volver a ser o protagonista da vida municipal, cando o que faría calquera candidato que colleitase semellante fracaso sería abandonar a política.

    A militancia e votantes do BNG NON QUEREN QUE CAMPOS COBRE POR SER TENIENTE-ALCALDE, NIN O QUEREN DE TENIENTE-ALCALDE.
    Moitos Votantes do PP NON QUEREN QUE CAMPOS COBRE POR SER ALCALDE.
    Moitos votantes e militantes do PSOE NON QUEREN QUE CAMPOS CHANTAXEE Ó BNG CO QUE LLE OFRECE O PP.

    É evidente que Campos púxose el soiño no ollo do furacán, encántalle ser o centro de atención e desta vez acadouno. Fala de Democracia, pero non pensa por un intre que hai un par de semanas o 80% dos votantes de Carnota non lle votaron, e do 20% que o fixo moitos xa non opinan como el respecto ás formas de acceder ó poder.

    ResponderExcluir
  161. #159: Claro, como o BNG non contaba con tantos votos e o PSOE contaba con mais ou menos o triple dos que tuvo, pois na tua opinion o BNG debe darllos a Campos, non? JAJAJAJ
    Eso é, dadellos votos a Campos, meu probiño, que el si sabe que facer con eles jajajaja

    ResponderExcluir
  162. Ex Socialista06/06/2011, 18:44

    Muita xente nova(e non tan nova)de Carnota,incluso votantes,interventores e algún militante do Psoe,ata donde eu sei ,xa se puxo a disposición do Bng para traballar na oposición os próximos catro anos,tal fui o grado de decepción que sufriron despois do 22M que algúns deles sabendo o que saben,a día de hoxe plantexanse serias dudas de que o Psoe de Carnota perviva muito máis alá do que suceda o día 11 de Xuño.No que se refiere o Bng pronostican un futuro alentador e seguramente, si se fai unha oposición seria,ben feita e digna, incluso unha malloría absoluta no 2015.Ca desaparición de Oreiro das escena política e ca imagen que esta dando o Psoe ahora mismo,e mais creible eso que ningunha outra cousa.

    ResponderExcluir
  163. Comentario 152;imagínome quen es,e xa che digo ahora mismo que esas personas que necesitas de testigos,vanche mañan mismo si fai falta.Ti vas ser o/a primeiro/a pero seguro que non o/a ultimo/a que vai poñer a certas individuas no sitio que lles corresponde,¡nun tribunal de xustiza!.

    ResponderExcluir
  164. E moi triste ter que ler como se demonizan as persoas ou se ensalzan co mismo entusiasmo sin antes dar a oportunidade de demostrar unha cousa ou outra. E moi triste ver como veciños se insultan sen mais motivo que as ideas de uns e de outros. Mirade, ser nacionalista ou ser socialista non é o mesmo, son dúas correntes de pensamento igual de respetables e igual de orgullosos cas suas ideas se sinten uns que outros pero non son o mesmo. Cando aqui se fala do Psoe, estase a falar de xente que leva anos traballando a prol dos veciños de carnota. De todolos veciños con independencia da sua cor politica. Son xente que a igual que os do BNG levan loitando codo con codo por que carnota sexa un concello que estea como minimo a altura dos concellos limitrofes. Son xente que ten demostrado que pode traballar o lado de outros e asi acadar obxetivos importantes para este concello, e sobor de todo son xente comprometida ca veciñanza do seu lugar.
    Entendo o nerviosismo que estamos a vivir estes dias, pero e normal xa que a inquedanza de acadar o obxetivo de ver a dereita mais reaccionaria de este pais fora do noso concello levanos a ser impacientes, pero con este comportamento o unico que facemos e parecernos os que tando tempo levamos repudiando.
    Todo esto da aritmetica politica dos votos esta moi ben pero si realmente creemos nos dereitos individuais das persoas estaredes con migo que un so voto e suficiente para dar ou quitar a uns e a outros.
    Asi como o inicio de esta paxina o BNG de Carnota da 1043 gracias os seus votantes e quero pensar que son gracias de veras, os representantes do Psoe tamén lles estan agradecidos os seus votantes e consideran que teñen que poñer en valor a moita ou pouca confianza que estes puxeron neles
    Polo tanto fago un chamamento a cordura e como non esta moi ben animar a uns e a outros pero non enmerdar nen insultar. A critica tamen é positiva pero so a critica constructiva, e se non é asi flaco favor nos facemos a nos mismos xa que estarian a gañar os inveciles e oscuros de sempre.

    ResponderExcluir
  165. Nin imbecil nin escuro,orgulloso do actual Bng.06/06/2011, 19:11

    ¡CONFIANZA NOS CABEZAS DE LISTA DO PSOE POUCA..IMBECILES E OSCUROS...ALGUNS... QUE NON TODOS...!

    ResponderExcluir
  166. ¡Bueno señores...!vai ser que os votantes do Psoe de Carnota se van a ter que sentir orgullosos do que estan facendo as personas que obstentan a día de hoxe a máxima responbabilidad do partido...¡A cousa non é para menos!.E porque os do Bng calan e calan e calan e calan.Si non a alguns dos que depositaron o voto do Psoe nar urnas daballe un infarto.

    ResponderExcluir
  167. Este BNG xa ganou, en todos os sentidos que podia ganar. o demais xa depende de ata que punto uns poucos son capaces de mercadear co deseo e a esperanza de 1600 veciños, pero contra eso pouco se pode facer. Eu tamén estou Orgullosa deste BNG.

    ResponderExcluir
  168. Segundo este post desta mesma páxina:

    http://www.bng-carnota.org/2011/03/o-bng-transformara-carnota-desde.html

    O 21 de marzo xa se sabía que o bng apoiaría -posto en negrita ademáis- unha dedicación exclusiva, sen embargo polo que din os comentarios, durante a campaña os responsables do PSOE dixeron que pactarían co BNG. Se cambian de opinión por motivos razonables que sexan o mellor para o concello a min paréceme ben, rectificar es de sabios, pero esto é unha excusa.

    Por outra parte a representatividade do PSOE é a que é, poden votar a quen queiran para a investidura, poden votar a favor ou en contra das iniciativas que se presenten no concello e poderían presentar ou apoiar unha moción de censura para cambiar o alcalde. Esto dígoo porque son responsables de si mesmos, o feito de que hipotéticamente apoiasen un candidato do BNG non significaría que fosen responsables dos catro anos, son libres de votar o que queiran e mesmo de axudar a cambiar de alcalde

    ResponderExcluir
  169. Tira do rello.06/06/2011, 19:36

    O que e mui triste e ver como as ideas de certos politicuchos estan en venta,estades esperando que Moncho vos ofrezca mais ou tanto como vos ofrecen ós que tanto demonizabas en campaña¡demonizabas vos que non Moncho!,o candidato do Bng fuxiu durante toda a campaña de escarvar na merda e sigue facendo o mismo,posto que a estas alturas da pelicula xa se poderia ter reunido con Daniel da Ford,Marisol,Brea,Oreiro etc.¡Xantar nos Tres Jolpes sear nas Catro Lavasadas!.Pero non,Moncho solo se reuniu con vos,porque eso e o que lle dicta a sua moralidad e a sua etica,moralidad e etica da que vos carecedes absolutamente.Co tempo xa iredes aprendendo do seu comportamento cos seu votantes,cos seus compañeiros e con toda a xente en xeral.Esperemos que para vos xa non sea demasiado tarde o aprendisaxe,que eu creo que si e xa demasiado tarde...

    ResponderExcluir
  170. Psoe decapitado en Carnota06/06/2011, 19:44

    Si as eleccions foran hoxe,sabendo o que sabe A VECIÑANZA o Psoe sacaba cero votos o que se traduce en;cero votos,cero concellais e cero en representacion institucional o sea ¡cero patatero!

    ResponderExcluir
  171. 0 votos posiblemente non...pero de corazon creo polo que oio que non chegarían aos 200, eu son nacionalista, pero dame pena polo socialismo xa que se perderon as autonomicas, muitisimos concellos...e non trdan en perder as generales...e aora esto no consello...o PSOE usando politicas de dereita...espero que o tempo poña a cada un no seu sitio, porque o PSOE fai falta en Carnota e en todolos lados, unha pena de corason eh...ARRIBA O BNG!!!

    ResponderExcluir
  172. Cada día estou máis orgulloso de ser do BNG, e de ter o candidato que temos...nin nas miñas peores pesadillas o imaxinaría facendo o que fan outros =) QUEREMOS AO BNG,QUEREMOS A CARNOTA

    ResponderExcluir
  173. "Dada a postura do BNG cara o noso partido e as nosas dúas actas, vímonos obrigados a manter contacto cos representantes da outra forza política de Carnota" jajajajajaja
    Si o luns xa tiñan cita co PP, xa sairon as declaracións na prensa e o mercores xa estaban reunidos co PP, non nos fagades rir.

    ResponderExcluir
  174. Parade todos, xa se empezan a rumorear cos ceros da operación, muitos ceros...

    ResponderExcluir
  175. Sabedes que o Marqués de Capelán manifestou no día de hoxe que a ALCALDÍA É ALGO INNEGOCIABLE. Entendedes algo? Serán aficionados ao póker, uns e outros?

    ResponderExcluir
  176. JAJAJJAJ...ALL IN(farol como un templo) =D

    ResponderExcluir
  177. O Marqués da Capelán! jejeje1
    comendo este fin de semana en finisterre! jejeje
    qué faltiña fai un salsa rosa carnotán carallo!

    ResponderExcluir
  178. qué faltiña tendes os do bloque de meter un polvo carallo!

    ResponderExcluir
  179. Temos oh. Pero nin co oreiro nin com daniel ni con brea nin con marisol.

    ResponderExcluir
  180. Al Capone y Cia07/06/2011, 07:24

    Seguramente o que este pasando estes últimos días é que o Pp xa se dou conta de como respiran os do Psoe é de como respiran os do Bng,é visto o visto o día da investidura van a votar por eles mismos,os do Bng van a votar por eles mismos(como non podería ser de outro xeito) e os do Psoe,cos seus dous concellais,van a quedar en calzóns ou en gallumbos ou en sirolas ou como lle queiramos chamar,e o Pp vai gobernar en minoría,que para eles,ca que lles caiu en Carnota o día 22(pérdida de dous concellais)xa lles chega.E ahora a cinco días da investidura a "algúns" empézalles a apretar a joma ou o cinto ou como lle queiramos chamar.¡De eses polvos estes lodos!...¡Que acepten o cheque en blanco que lle puxo Daniel enriba da mesa!supostamente y todos tan contentos.O peor vai ser aturar a esa mafia durante catro anos máis,¡que tiene huevos la cosa!...

    ResponderExcluir
  181. Vacas merinas07/06/2011, 08:32

    Os do Psoe estaselle acercando"el principio del fin",queren dedicacions,medias dedicacions,reunions,participacion,prevendas varias e o que lles van facer os do Pp vai ser darlle "por culo" ben a fondo.¡Que pena que cerrara o mercado de Salgueiriños en Santiago!,se foran a poxa no mercado do gando podian levar uhna peseta por cabeza que e o seu precio real.

    ResponderExcluir
  182. Mozo de Carnota.07/06/2011, 18:00

    Vamos a ver...Reflexions,sarcasmos,bromiñas e ideas de todo tipo,todo vale,todo menos o insulto personal que en eso si que non estou dacordo.Dito esto¿porque e tan dificil de entender que si o Bloque quere gobernar e vai ter unha dedicacion e necesitan do Psoe para formar goberno non lle poden ofrecer unha dedicacion unica para os dous representantes do Psoe?.Parece unha actitud un tanto egoista por parte do bloque,porque o que esta claro e que o Bloque so non pode gobernar.¿E algo tan ilicito e descabellado que os representantes do Psoe pidan unha dedicacion e ter representacion no goberno a cambio dos seus apoyos?,a min desde logo non mo parece.Si o Bloque vai gobernar e vai cobrar unha dedicacion non me parece xusto que lla neguen os outros.Eu non sei si ai un transfondo ou outras cuestions que se nos ocultan os veciños,pero o que esta claro e que e unha pena seguir outros catro anos baixo esta dictadura disfrazada de democracia,sobre todo para a mocedade de Carnota,pensade en TODOS e poñodevos de acordo,formalizade un goberno para todos ,que si uns cobrades dous mil e lle dades dous mil os outros tampouco vai ser a ruina do Concello,ruina e o que temos ahora,esa si que e unha ruina.

    ResponderExcluir
  183. O SEÑOR CAMPOS POR SI NON VOS DESTES CONTA PRETENDE SER O JULIAN MUÑOZ DA ZONA PERO TEN UN PEQUENO PROBLEMA..... FALTALLE A TONADILLEIRA E O PELO.....E O BIJOTE QUEDARIALLE ANTIESTETICO.
    EU SOAMENTE FALEI UNHA VEZ CON EL E ME CHEGOU PARA VER QUE CLASE DE PAJARRACO E, NON ENTENDO COMO PUIDO ENGANAR A 600 VECIÑOS. PERO BUENO QUE ENGORDE DURANTE 4ANOS QUE E O QUE PRETENDE PORQUE DESPOIS NON VAI TER DONDE CAERSE MORTO

    ResponderExcluir
  184. 182, enviouche el a mendigar?

    ResponderExcluir
  185. Mozo de Carnota.07/06/2011, 21:02

    Non,falei en nombre propio...

    ResponderExcluir
  186. Mozo de Carnota,07/06/2011, 21:06

    Afortunadamente nunca na miña vida me vin obligado a mendigar nada.

    ResponderExcluir
  187. Oreiro di no Correo que a alcaldía é "innegociable", Campos enseguidiña na radio que o PP lle da a Alcaldía... vaia dous, cando gobernen xuntos van ter que levar chuleta para cando levantar a man, imos facer unha porra:

    unha semana
    un mes
    un ano
    ....
    publica aquí a túa opinión
    o ganador regalaraselle unha gaviota e unha rosa.

    ResponderExcluir
  188. estes son homes formales e de consenso, non chorumicas con ansia de poder, agora xa estaredes
    agradecidos de non ir o paro, pero o menos que tendes que facer e pidirlle perdon por todo que
    babastedes,babososssssssssssssssssssssssssssssssss
    veña MOMA e CAMPOS a controlalos que son mui
    perigrososssssssssssssssssssssssssssssssss.

    ResponderExcluir

 

Visitas

Na memoria de Antón do Corenteno, Euloxio Franco e Marupe Armendáriz

Páxina web da Asemblea local do BNG de Carnota. Todos os contidos desta páxina distribúense baixo licenza Creative Commons 2.5 menos onde se exprese o contrario. Isto é un traballo de Connosco baseado en Templateism.com. Séguenos nas nosas redes sociais: